Portes obertes i Preinscripció Curs 24-25

Us informem que el proper dimarts dia 5 de març es realitzarà la jornada de portes obertes del nostre institut. La reunió informativa serà a les 18.15 al Gimnàs de l’institut i a les 19.15 està previst fer  la visita, en grups reduïts, de les diferents instal·lacions del centre.

Els punts que es tractaran seran els següents:
– Informació sobre el nostre Institut
– Informació i calendari per formalitzar la preinscripció

Per tal de reduir el nombre d’assistents, us demanem que no porteu els/les vostres fills/es, atès que ja tindran la possibilitat de visitar el centre amb les seves respectives escoles al juny.

A més, un equip d’alumnes que fan l’assignatura optativa d’Informàtica de 1r de Batxillerat, s’han encarregat de crear el vídeo de les portes obertes d’enguany. Properament us presentarem dues versions creades per dos grups de treball diferents. Ells mateixos han fet totes les gravacions, les entrevistes i l’edició.

Trobareu tota la informació clicant els enllaços de les diferents imatges.

Si teniu problemes a l’hora de formalitzar la preinscripció, podeu demanar cita prèva amb les nostres administratives a través d’aquest enllaç o bé trucant al telèfon: 977845930.

Informació Portes Obertes + Preinscripció (Properament)
Iddink: llibres de text i llicències digitals Preinscripció Gencat

Visita virtual 1
Visita virtual 2

Podeu veure la resta de vídeos realitzats en aquest enllaç.

Projectes 2n ESO – LECTORS RADIOFÒNICS

S’ha acabat el primer quadrimestre i és hora de presentar els resultats del projecte Lectors radiofònics. En aquest projecte s’ha treballat el gust per la lectura, la comprensió lectora i l’expressió escrita, que permeten fomentar la millora en competència literària i comunicació oral.
L’alumnat de 2n… Llegeix més»