ECO_MUNICACIÓ: Determinació de la qualitat biològica amb bioindicadors a la Riera de la Selva del Camp.

El passat 4 i 5 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un taller d’identificació de macroinvertebrats aquàtics a la riera.
Després d’un agradable passeig pel camí del Rec, han pogut descobrir que la riera de la Selva es una de les zones amb major biodiversitat de macroinvertebrats de Catalunya.
Aquesta activitat duta a terme per l’associació per la Conservació dels Espais Naturals (CEN), s’enmarca dintre de les accions d’Escola Verda de l’institut, i ha estat subvencionada per l’ajuntament de la Selva del Camp.