ECO_MUNICACIÓ: Determinació de la qualitat físico-química de l’aigua de la Riera de la Selva del Camp

El passat 9 i 10 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat un taller d’anàlisi de la composició físico-química de l’aigua de la Riera de la Selva del Camp. Van analitzar la composició de l’aigua al Pont Alt i després de la depuradora per verificar el bon funcionament d’aquesta.
L’alumnat es va familiaritzar amb les principals tècniques de mostreig de mostres d’aigua, la mesura del cabal dels rius i l’anàlisi de paràmetres com els nitrats, els fosfats i l’amoni.
Aquesta activitat duta a terme per l’associació per la Conservació dels Espais Naturals (CEN), s’enmarca dintre de les accions d’Escola Verda de l’institut, i ha estat subvencionada per l’ajuntament de la Selva del Camp.