Viatges i colònies

Al finalitzar el segon trimestre, al nostre centre, es van realitzar un seguit de viatges i estades de colònies per la realització dels crèdits de síntesi, en què van participar la majoria d’alumnes, des de primer d’ESO fins a primer de Batxillerat.

Colònies a La Garrotxa

Els grups de primer d’ESO van anar a fer el crèdit de síntesi a La Garrotxa. Allà van treballar el tema dels volcans i van fer una excursió a l’interior del volcà Santa Margarida, per veure in situ com és un volcà i l’ecosistema que genera.

1r eso La Garrotxa (1)

Estada a l’espai natural de Poblet

Els alumnes de segon i tercer d’ESO van anar a poblet a fer el crèdit de síntesi. Els de segon van treballar “La Conca medieval” i van fer un taller d’embotellat de vi. El projecte que van treballar els alumnes de tercer va ser “El bosc de poblet”, per conèixer la biodiversitat i usos d’aquest espai natural.

2n i 3r ESO a poblet

Viatge a Roma

En una sortida de cultura clàssica, els alumnes de tercer d’ESO van fer una visita d’una setmana a Roma. Allà van poder visitar diversos espais de la capital com el Forum, el Colosseu, el Trastevere i el Vaticà, entre d’altres.

tercer ESO roma

Creuer pel Mediterrani

Com a viatge de fi d’etapa de la ESO, els alumnes de quart van fer un creuer pel Mediterrani. Durant el viatge, van visitar diverses ciutats italianes com Florència, Pisa, Roma i Nàpols. També van veure les restes de la ciutat de Pompeia.

creuer mediterrani 4t ESO

Viatge a Amsterdam

El grup de primer de batxillerat va viatjar a Amsterdam, en una sortida cultural per la capital holandesa i els seus voltants. Els nois i noies de batxillerat van visitar el Museu van Gogh, la casa d’Anna Frank i la fàbrica Heinecken. A més a més, van gaudir d’una sortida en bicicleta per veure els molins de Zaanse Shans.

1r BAT Amsterdam (1)