Ús i abús de les pantalles

L’alumnat de 3r d’ESO va culminar fa uns dies el projecte relacionat amb l’ús i abús de les pantalles.

Aquest projecte va començar amb una xerrada amb professionals i usuàries del centre Can Ros, d’Aiguamúrcia on es van explicar pràctiques de risc relacionades amb l’ús abusiu de les pantalles.

Aquest projecte va continuar amb sessions on van seguir treballant sobre el tema i ha acabat amb una exposició artística al passadís de les seves classes on havien de relacionar les emocions amb les pantalles. Entre les seves obres hi havia dibuixos, retrats, escrits, poemes, gravacions i, fins i tot 1 rap!

Per finalitzar-lo van tornar a venir membres de Can Ros i el nostre alumnat va poder-los explicar en primera persona què han volgut expressar amb aquesta exposició artística.