Setmana viatgera

Com ja sabeu, al nostre centre ens agrada viatjar i conèixer món, per això, un cop més, aquest final de curs, s’han fet un seguit de viatges i estades de colònies, en què han participat la majoria d’alumnes, des de primer d’ESO fins a primer de Batxillerat.

Colònies a La Garrotxa

Els grups de primer d’ESO han anat a fer el crèdit de síntesi a La Garrotxa, a la casa de colònies El Collell. Allà han treballat el tema dels volcans i han fet una excursió a l’interior del volcà Santa Margarida, per veure in situ com és un volcà i l’ecosistema que genera. Després, ha disfrutat de diverses activitats esportives a la casa de colònies on s’allotjaven.

Estada al Delta de l’Ebre

Els alumnes de segon i tercer d’ESO han estat al Poblenou del Delta per fer el crèdit de síntesi. Els nois i noies han realitzat diferents acitivitats en bicicleta, vaixell i caiac per conèixer la biodiversitat i els diferents ecosistemes d’aquest espai natural. no ha faltat un bany a la platja del Trabucador, er treure’s la calor després duns quants quilòmetres en bicicleta.

Viatge a Roma

En una sortida de cultura clàssica, els alumnes de tercer d’ESO han fet una visita cultural a Roma. Allà han pogut visitar diversos espais de la capital com el Forum, el Colosseu i el Trastevere, entre d’altres.

Creuer pel Mediterrani

Com a viatge de fi d’etapa de la ESO, els alumnes de quart han fet un creuer pel Mediterrani. Durant el viatge, han visitat diverses ciutats italianes com Florència i Pisa i han gaudit de les activitats dalt del vaixell.

Viatge a Amsterdam

El grup de primer de batxillerat ha viatjat a Amsterdam, en una sortida cultural per la capital holandesa i els seus voltants. Els nois i noies de batxillerat han visitat el Museu van Gogh, la casa d’Anna Frank i la fàbrica Heinecken, amb passeig pels canals inclòs. A més a més, han gaudit d’una sortida en bicicleta o a peu per veure els molins de Zaanse Shans.