Setmana de colònies i viatges

Els alumnes del nostre centre han tornat a gaudir aquest any d’uns dies de colònies per fer el crèdit de síntesi. A més, durant la mateixa setmana, els alumnes de quart també van realitzar el viatge fi d’etapa a Malta, una experiència que segur que recordaran sempre.

Els grups de primer d’ESO van fer la seva estada a La Garrotxa, on van conèixer l’ecosistema volcànic de la zona. Pel que fa a l’alumnat de segon d’ESO, van realitzar la seva estada al Delta de l’Ebre, on van practica esports i van conèixer la zona. Per últim, els grups de tercer d’ESO van anar a Horta de Sant Joan, on van fer la Via Verda i van aprofundir en l’estada que Picasso hi va fer en el seu temps.

Desitgem que tots gaudissin molt de l’experiència!