Setmana de colònies i viatges

Un any més, els alumnes del nostre centre han gaudit de les colònies i viatges que es duen a terme a tots els cursos amb l’excepció de segon de batxillerat.

L’alumnat de 1r d’ESO van fer una estada a la Garrotxa on van fer activitats esportives, concretament a El Collell. Els grups de segon d’ESO van conèixer el Delta de l’Ebre i van fer bicicleta i caiac. A tercer d’ESO van anar a Horta de Sant Joan i també van fer la via verda en bicicleta. A quart d’ESO va ser el torn del viatge fi d’etapa, en aquest cas un creuer per la Mediterrània. Pel que fa al grup de primer de batxillerat, van gaudir d’un viatge cultural a Bilbao.

Una setmana plena de diversió i aprenentatges!