Primera mobilitat “Time to Act Green”

Aquest any el nostre institut té el plaer d’organitzar el programa Erasmus+ “Time to Act Green”. La setmana passada (del 23 al 26 d’octubre) en vam acollir la primera mobilitat. Professors i alumnes de Turquia, Croàcia i Itàlia van combinar activitats educatives amb altres activitats de lleure i coneixement del nostre país.

D’aquí un any recollirem els fruits de totes les activitats que anirem portant a terme durant el programa i que representen una oportunitat d’aprenentatge connectada amb Europa. Aprofitem per agrair la col•laboració i acollida de l’Ajuntament d’Alcover, així com l’esforç del Museu d’Alcover per difondre la història del nostre poble. També destaquem la participació de la Colla Gegantera d’Alcover i del Ball de Diables Bruixots d’Alcover en l’acte de cloenda d’aquests fantàstics dies. No ens oblidem tampoc de les famílies que han acollit l’alumnat procedent dels altres països i que han fet d’aquesta mobilitat una experiència molt enriquidora. Moltíssimes gràcies! Esperem amb moltes ganes la següent mobilitat!!