Participem al Fòrum TRiCS

Els dies 20 i 21 d’abril l’alumnat de batxillerat ha participat al Fòrum Trics que s’ha celebrat a la laboral de Tarragona. En aquest fòrum alumnes de 2n de Batxillerat del Camp de Tarragona exposen els seus treballs de recerca i alumnes de 1r de tot el camp de Tarragona assisteixen com a públic amb l’objectiu d’intercanviar experiències. Hi han participat 35 instituts del Camp de Tarragona convertint-se en una gran trobada d’alumnes de batxillerat de les nostres comarques. Alumnes de 2n de batxillerat d’aquests centres han presentat en total 73 treballs del batxillerat social-humanístic i 83 treballs del batxillerat científico-tecnologic. Al fòrum hi ha assistit un total de 2150 alumnes de 1r de batxillerat.

L’Institut Fons del Glorieta ha tingut la seva representació al Fòrum Trics amb vint-i-tres alumnes de 1r de batxillerat que han assistit de públic i amb la participació activa de vuit alumnes de 2n de batxillerat que han exposat els seus treballs als assistents. Totes les vuit presentacions han estat de gran qualitat i han despertat l’interès dels assistents. Des de la direcció de l’Institut, la Coordinació i tot l’equip docent de Batxillerat els hi transmetem l’enhorabona per la seva brillant participació.

Els treballs presentats han estat:

Altès Granados, Maria   “Coneixes el patrimoni romà d’Alcover?”

de Luca Planella, Júlia   “És la societat conscient de les dificultats de la celiaquia?”

Isern Masdeu, Blanca    ” Differences between the Catalan and Albertan educational systems”

Marzal Altemir,  Leo     ” La història d’un espia al Marroc (1928-1945)”

Miró Barberà, Irina   ” La composició dels fàrmacs en el prospecte és del tot correcte?”

Obradó Pérez, Elena   “Gestió de la discapacitat intel·lectual en l’àmbit familiar”

Puig Castaño, Júlia   “Elaboració d’un kit d’higiene personal sostenible”

Subirats Rué, Maria   ”  Ambientador i la simfonia que estimularan la teva concentració”