Participem a la Vilaniuada

El dia 20 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut juntament amb altres alumnes de 6è de primària i de 3r d’ESO de diferents escoles i instituts de l’Alt Camp, van descobrir nous indrets de Valls gràcies a la Vilaniuada 2019.
La Vilaniuada és un projecte col·laboratiu de georeferenciació i tecnologia mòbil basat en el World Mobile City Project perquè l’alumnat aprengui a moure’s i descobrir la ciutat de Valls amb objectius com: facilitar l’autonomia de l’alumnat, millorar la competència digital, resoldre problemes en grups cooperatius, compartir coneixement en la Xarxa, conèixer els llocs d’interès de la ciutat (patrimonials, culturals, socials…), dissenyar rutes geolocalitzades amb els punts triats de la ciutat, familiaritzar-se amb l‘ús de les darreres tecnologies (realitat augmentada, codis QR), fomentar el civisme i bons hàbits ciutadans, construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació, valorar la necessitat de treballar en entorns digitals segurs i facilitar el canvi en les formes de producció, difusió i consum del coneixement i la cultura.
L’activitat va ser una experiència molt enriquidora.

Escrit per Savitri Pàmies.