Lliurament de notes i horari de dimecres 21/12

Benvolgudes famílies,

el lliurament de notes del primer trimestre de l’alumnat de l’ESO es farà el dia 21 de desembre de 12h a 13:30h. El tutor/a us farà arribar l’hora concreta.

Al batxillerat es lliuraran les notes a l’alumnat de 9h a 11h.

El 21 de desembre l’horari per a l’alumnat de l’ESO serà de 9h a 11h (el transport està avisat). De 9h a 10h es farà el festiva de Nadal on alumnes de 2n d’ESO faran una representació teatral, l’alumnat de primer d’ESO cantarà nadales i alguna sorpresa més. El festival es farà al pavelló del centre i tindrà un cost mínim 1€ que anirà destinat íntegrament per a la Marató.

De 10h a 11h l’alumnat de 4t d’ESO vendrà esmorzars per a tothom i poder així recaptar diners pel seu viatge de final d’estudis. Durant aquesta hora l’Escola de Música Municipal d’Alcover posarà un toc musical a la festa.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes molt bones festes!