Graduació de quart d’ESO

El passat divendres 16 de juny es celebrà la cerimònia de graduació dels alumnes de quart d’ESO de l’Institut Fonts del Glorieta al Convent de les Arts d’Alcover, ple d’amics i familiars que van voler acompanyar els alumnes en aquesta vetllada tan important per a ells.

L’acte comptà amb diversos parlaments per part de l’alcalde la població, el director del centre, representants de l’AMPA, tutores i professors. Tots coincidiren a remarcar les grans qualitats d’aquesta promoció, tant pel que fa als aspectes acadèmics com humans. Així, el director del centre, Pere Aguadé,  va recalcar en el seu discurs que aquesta ha estat una de les millors promocions de la història de l’institut.

Per la seva banda, els alumnes, a través dels seus representants, van voler recordar i agrair als que han estat els seus professors durant aquesta etapa educativa, així com acomiadar als companys que el curs vinent iniciaran els seus estudis en altres centres.

L’acte es completà amb l’actuació d’una de les alumnes graduades, que interpretà magníficament una cançó de Rihanna, i amb el lliurament d’orles per part de les tutores als alumnes que es graduaven.

La vetllada finalitzà amb un sopar de germanor en un restaurant de la vil·la al que assistiren alumnes, familiars i professors.