Graduació de Batxillerat

El passat 1 de juny els alumnes de Batxillerat de l’Institut Fonts del Glorieta, promoció 2016-18, van celebrar la seva graduació obsequiant amb un magnífic acte a familiars, professors i autoritats municipals.

L’acte va començar amb intervencions del director de l’Institut, l’alcalde del municipi i una representació de l’AMPA. Seguidament, els professors Jordi Mariné i Silvia Bonet van oferir una brillant exposició artística sobre l’obra de Frida Kahlo i Vincent Van Gogh. A continuació, el tutor de 2n de Batxillerat, la delegada de curs i la subdelegada van dirigir unes paraules als assistents.

Durant aquest acte el director de l’Institut va lliurar un diploma a l’alumna Larisa Garcia Panisello en reconeixement de la Matrícula d’Honor que va obtenir en la qualificació del Batxillerat. L’alcalde d’Alcover va lliurar un xec de 300 euros a l’alumna Judit Banús i un altre a l’alumna Natàlia Peña per haver obtingut les millors qualificacions en la modalitat de Batxillerat Social i de Batxillerat Cientificotecnòlogic respectivament.

La festa va finalitzar amb el lliurament d’orles i un sopar de germanor d’alumnes i professors.