Graduació de batxillerat promoció 2020-2022

Recull de fotos

El passat dimarts 21 de juny, vam celebrar la festa de graduació dels nostres alumnes de 2n de batxillerat, un cop més, al Convent de les Arts d’Alcover. Elegant i emotiva, la festa va comptar amb la participació de l’alcalde d’Alcover, la regidora d’ensenyament, les famílies, els amics, el professorat i resta de membres de la comunitat educativa.

En començar l’acte, amb tot l’alumnat dalt de l’escenari, el nostre director, Pere Aguadé va fer una salutació i va dir unes sentides paraules, recordant els temps de pandèmia, confinaments i classes virtuals que aquests alumnes han hagut de viure en el seu pas per l’institut. Després de vint anys com a director de l’Institut Fonts del Glorieta, en Pere Aguadé finalitzarà aquest curs la seva tasca com a director i amb aquest motiu va aprofitar l’avinentesa per acomiadar-se – en un dia tan especial per ell, la seva darrera festa de graduació- alhora que va desitjar molta sort a la que serà la nova directora, Míriam Martínez.

Seguidament, va ser el torn dels parlaments de l’alcalde d’Alcover, Robert Figueras, i de la representant de mares i pares, Susanna Linares, que també va dirigir unes boniques paraules als alumnes que amb gran esforç han completat ja aquesta etapa.

A continuació, el professor Jordi Mariné, va fer la una masterclass molt especial, “Art is màgic”. Va ser una xerrada divertida i plena de complicitat amb els alumnes, que va rebre repetits aplaudiments del públic.

Tot seguit, el tutor i coordinador de batxillerat, David Serra, va fer el seu discurs. Com a coordinador d’aquesta etapa va destacar el paper clau que ha tingut el nostre director en la construcció dels dos edificis de l’institut i la implementació del batxillerat a Alcover. Tornant a la graduació dels nostres estudiants, el tutor va destacar la bona relació que havia tingut amb els seus alumnes a qui ha acompanyat i guiat durant aquest curs. A més, el tutor que també és el professor de Física, va aprofitar per fer una simpàtica comparació de cada un dels alumnes d’aquest grup amb l’augment de l’entropia a l’univers.

Per donar un toc artístic a l’acte, els alumnes Lucía Barruz i  Hector Cantero van oferir un tast musical amb les peces “Experience” i “In the stars”. Les dues actuacions van superar les expectatives i van fer gaudir molt al públic.

A continuació, la delegada Mariona Valls va fer la seva intervenció, rememorant moments d’aquests dos últims anys tan especials que els ha tocat viure. En nom de la resta d’alumnes, la Mariona va agrair la tasca al professorat i el suport a les famílies. A més, també va destacar que trobaria molt a faltar aquest grup de companys i amics que han conviscut durant tants anys.

L’acte, va comptar, un any més, amb el lliurament dels premis extraordinaris de batxillerat que ofereix l’Ajuntament d’Alcover, que van ser per les alumnes Ikram Zak i Laura Albaigès.

A més, els alumnes Hector Cantero i Georgiana Cosovei van recollir el diploma de matrícula d’honor en Batxillerat, que els permetrà la gratuïtat del primer curs d’universitat.

El lliurament d’orles als graduats i els obsequis d’agraïment al professorat van cloure un emotiu acte que va tocar la fibra a tots els assistents.

Només ens queda felicitar-vos i desitjar-vos molta sort, graduats!