Exitoses Jornades Esportives

Acabem el curs amb les Jornades Esportives amb bàdminton, tennis taula, zumba, bàsquet, futbol, pàdel, escacs i petanca.

El resultat ha estat molt positiu, els alumnes han mostrat tenir un bon esperit esportiu i ganes de fer esport malgrat la calor. El seu comportament i respecte pels companys/es, professorat, instal·lacions i material ha estat molt bo.

També volem agrair a l’ alumnat de 1r de Batxillerat la seva col·laboració en l’ organització de les jornades,  i la implicació de tots els participants il professorat.

En resum ha estat una bona experiència i ho hem passat molt bé!

20170620_103924 20170620_101350

Aquí podeu consultar els resultats de participació (són aproximats del recull que han fet alumnes de 3r ESO durant les jornades en hores des de les 10 a les 12.3020 de juny de 2017):

Primer cicle: 66 alumnes

Segon cicle: 54 alumnes