ERASMUS+ a Turquia i Romania

Una representació de professors i alumnes de l’Institut Fonts del Glorieta participen aquests dies en un intercanvi a Romania, en el marc del projecte Erasmus + “Beware of endless wealth; Art is revising European vàlues”.

A la trobada, que es du a terme a la població romanesa de Iasi, hi participen també professors i alumnes d’Eslovàquia, Turquia, Romania i Lituània amb l’objectiu d’afavorir la comunicació intercultural, conèixer diferents pràctiques educatives i millorar l’aprenentatge d’idiomes.

Durant aquesta estada els alumnes i professores de l’Institut d’Alcover, que estan allotjats en famílies d’acollida,  participen en diverses activitats relacionades amb la justícia, valor al voltant del qual es treballen altres temes vinculats amb l’art.

A més a més, tres professores de l’Institut van fer, la setmana anterior, una estada ERASMUS+ a la ciutat turca de Mersin, al Sud de Turquia, dins del projecte Breaking Sterotypes, juntament amb professors d’Itàlia, Polònia, Portugal, Lituània, Bulgària, Turquia, Grècia i Romania. El projecte treballa amb la necessitat de trencar els estereotips existents a Europa i millorar el coneixement entre els diferents pobles que la integren.