El teatre ens dona respostes

Què passa quan els buits emocionals i educatius fan que un jove busqui refugi? Com es filtra la política en el dia a dia d’una família?  Què pot portar un jove de família progressista a coquetejar amb l’ultradreta supremacista? És la por? O la manca de referents sòlids?

Alguns alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Institut Fonts del Glorieta d’Alcover van trobar les respostes a aquestes preguntes el dijous 21 de novembre al teatre La Villarroel en veure l’obra Una història real de l’autor i director Pau Miró. Després, es van endinsar en el món de la tècnica teatral a través de l’energia, la fiscalitat i la connexió entre la veu, el cos i les emocions al realitzar un taller actoral a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de Barcelona.

Un dia divertit i inoblidable!!

Galeria d’imatges