El Programa ARGO de la UAB selecciona tres alumnes del centre

Tres alumnes del nostre centre han estat seleccionats pel Programa ARGO de la Universitat Autònoma de Barcelona per fer-los assessorament en el seu Treball de Recerca de Batxillerat.

Els treballs seleccionats són els següents:

• “Música i societats de l’espectacle”, d’Alba Giró Subirats.
  • “Els acudits, la ironia, l’humor i els jocs de paraules”, d’Albert Giró Subirats.
  • “Conèixer la borsa” de Martí Garcia Carmona.

Amb aquest programa, el professorat de la UAB ajuda a definir i acotar l’objecte d’estudi i proporciona fonts d’informació i metodologia de treball i, eventualment, dóna un ajut per fer pràctiques a la universitat o al centre de secundària.