Comença el tercer trimestre de forma on-line

Dimarts, 14 d’abril, comença el tercer trimestre de forma on-line. L’alumnat de l’ ESO ja pot entrar al seu curs Moodle i començar a treballar les activitats de l’eix comú “Una nova situació”.

Cada setmana, treballarem i aprendrem sobre un tema diferent, d’una forma transversal i competencial. Esteu atents a les tasques del Moodle.

L’alumnat de Batxillerat seguirà el temari que cada professor o professora li indiqui. En aquest cas, s’aniran treballant els temes més significatius del curriculum.

Si teniu qualsevol dubte, ja sabeu que podeu contactar amb nosaltres a través de Weeras.