Celebrem Sant Jordi

Un any més, vam celebrar al nostre centre la Diada de Sant Jordi amb actes culturals i festius. Els alumnes de primer, segon i quart d’ESO van participart al taller d’elaboració de roses amb feltre, mentre els grups de tercer van vendre  roses per recaptar fons pel viatge fi d’etapa. Més tard, es va realitzar un recital del poema “Música de l’ànima, teixida amb paraules” de Rosa Fabregat, que es va llegir en diversos idiomes acompanyat de música en directe per part d’alumnes de primer d’ESO.  La lectura del poema va suggerir, a un grup de nois i noies de segon d’ESO, una  il·lustració que van realitzar en, també en directe, amb diverses tècniques artístiques.