Acte de graduació d’ESO

Enllaç als videos

El passat divendres 8 de juny vam celebrar la cerimònia de graduació dels alumnes de quart d’ESO al Convent de les Arts d’Alcover. Ens van acompanyar amics, familiars i professors que no es van voler perdre una vetllada tan emocionant.

L’acte va comptar amb diversos parlaments per part de l’alcalde la població, el director del centre, representants de l’AMPA i les tutores dels grups. Els emotius discursos van ser plens d’ anècdotes, consells, vivències i desitjos de bona sort pel nou futur que ara comencen.

Per la seva banda, els alumnes, a través dels seus representants, van voler recordar i agrair als que han estat els seus professors durant aquesta etapa educativa. En aquest sentit, els recent graduats van oferir un obsequi al claustre de professors, detall que va ser molt aplaudit pel professorat present.

L’acte es va completar amb l’actuació de l’alumne i músic Stefan Oaie, que va interpretar una peça a piano.  Uns sorprenents vídeos, que van gravar els mateixos alumnes, van homenatjar un a un els companys de promoció.

Per acabar, el lliurament d’orles per part de les tutores als alumnes que es graduaven i el llançament de birrets al so de l’himne “Gaudeamus igitur” va clausurar el magnífic acte que tant va fer gaudir a tot el públic.

La vetllada finalitzà amb un sopar de germanor en un restaurant de la vila al que assistiren alumnes, familiars i professors.