Visita al zoo de Barcelona

El departament de Ciències Naturals va organitzar una visita a zoo on els alumnes de 1r d’ESO van realitzar unes activitats complementàcies al currículum. La majoria d’alumnes es van mostrar impressionats per la diversitat d’animals que van veure .

La Georgina Cosovei va valorar la visita de la següent manera:

“El dia ha estat molt interessant perquè a l’excursió del zoo hem pogut veure animals que mai havíem vist i hem fet un taller sobre el tema dels Invertebrats i vertebrats que hem treballat a classe. El que més m’ha agradat ha sigut quan hem fet voltes pel zoo per poder fer les activitats del dossier. Ens ho hem passat molt bé!

La Laia Company també va fer una valoració de la visita:

“Avui al zoo ens ho hem passat molt bé, primer hem anat a fer una volta per tot el zoo i a mesura de que ens anavem parant anavem fent un dossier que s’havien de dir les espècies d’animals. Més tard, hem anat a fer un taller i hem vist tot tipus d’insectes! Ha sigut l’activitat que més m’ha agradat!”

zoo16

zoo14