Tallers de Reanimació Cardiopulmonar

El dia 7 de febrer i el 1 de març es va realitzar, als alumnes de 4t d’ESO i de 2n de BAT, un taller pràctic de Reanimació Cardiopulmonar. El taller el va impartir Jaume Andreu (Infermer del CAP Alcover) , Marc Caparó,  Juan Francesc  Madruga i Anton Barberà   (tècnics en emergències sanitàries).

El taller es va realitzar a la sala actes i va consistir en una presentació algoritme de suport vital bàsic del European Resuscitation Council que és adoptat pel Consell Espanyol i el Català de Ressuscitació Cardiopulmonar.

Posteriorment tots els alumnes varen poder fer pràctiques amb quatre maniquins connectats a una APP que monitoritzava la qualitat de les maniobres que feien.

Cal felicitar al alumnes  ja que van participar molt activament i van assolir els aprenentatges.