Sortida d’ Activitats a la Natura en bicicleta

Els alumnes: Jordi Ferre,  Eddy Ruíz, Jordi Marimon, Jordi Fons, Gerard, Martí Garcia i Adam Masdeu han preparat durant el primer trimestre una sortida en bicicleta: exposicions, entrenaments de resistència, tècnica de la bicicleta, valors, cultura, geografia, vegetació de la zona.

La ruta ha estat la següent: Alcover, Rourell, La Masó, Vallmoll, Valls, Serradal, Alcover. En total, 34 Km de recorregut.

Objectius:  -Millora de la CF: Resistència aeròbica i anaeròbica, equilibri, potencia i força de cames.

-Coneixement de la practica esportiva a l’ aire lliure

-Millora de la cohesió de grup, companyonia, respecte, solidaritat, tolerància.

-Millora de la motivació a l’ hora de preparar una activitat física en grup.

El professorat acompanyant felicita els alumnes de 4t  per haver assolit gairebé tots els objectius, per el seu bon comportament i actitud davant algunes dificultats, que ells mateixos han resolt sobre la marxa.

bici-1 bici-2