Graduació de 4t d’ESO

El passat dimarts dia 20 de juny l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre va celebrar la seva festa de graduació al Convent de les Arts.

Per començar, tant l’alcalde de la població, Robert Figueras, com la nostra directora, Míriam Martínez, van adreçar unes paraules als alumnes que es graduaven, a les seves famílies i també al professorat.

A continuació, va ser el torn de la representant de les famílies, Ma Dolors Lozano, i dels tutors i la tutora dels grups. La Jennifer García, el Manel Vela i el Pep Gavaldà van recordar anècdotes i vivències i van desitjar als alumnes bona sort pel nou camí que ara comencen.

L’acte, conduït per la Lucia Alvárez, el Francesc Rubert i el Carlos Suñé, va comptar amb les fantàstiques actuacions musicals de la Yexalen Lara i l’Èlia Madruga, molt aplaudides per l’audiència.

Per la seva banda, els alumnes, a través dels seus delegats, Marcel Mestre, Juli Altès i Gerard Plana, van voler dedicar unes paraules emotives i personals a cadascun dels seus professors d’aquest últim curs de l’Educació Secundària Obligatòria

La festa es va completar amb el lliurament d’orles a cada un dels alumnes de 4t d’ESO i amb l’esperada foto de grup.