Diada de Sant Jordi

Un any més, vam celebrar al nostre centre la Diada de Sant Jordi amb una jornada d’actes culturals i festius. El matí va començar amb la Cursa de Sant Jordi, aquesta vegada amb disfresses incloses. A continuació, els alumnes van participar a les diferents activitats que es van organitzar per part dels departaments didàctics. Alguns dels tallers que es van realitzar van ser: reptes matemàtics per a valents, punts de llibre, pintura de vitralls modernistes, el racó d’Euler, intercanvi de llibres, broquetes de fruita, zumba, elaboració de roses amb paper, etc.

A més a més, els alumnes de 4t d’ESO van inaugurar l’exposició sobre l’escriptor Eduardo Mendoza, que havien estat muntant durant el trimestre, en la matèria de llengua castellana.

I no s’acaben aquí les exposicions perquè a la sala de lectura es va inaugurar, també,  l’exposició “Evolució paleoambiental i poblament prehistòric dels rius Francolí, Gaià i Siurana i rieres del camp de Tarragona.”

L’acte de lliurament de premis va posar punt i final a la jornada festiva, amb acompanyament musical a càrrec dels alumnes de l’institut. Els premis que es van atorgar van ser els premis Cangur de matemàtiques, els premis del concurs literari en català i castellà i els de la cursa esportiva de Sant Jordi.

Recull d’imatges