Acte de graduació de la promoció 2017-19 de Batxillerat

Els alumnes de segon de Batxillerat de l’Institut Fonts del Glorieta, promoció 2017-19, ens van oferir, divendres dia 24 de maig, un esplèndid i emotiu acte de graduació.

La cerimònia va començar amb intervencions del director de l’Institut, Pere Aguadé, l’alcalde del municipi, Robert Figueras, i una representació de l’AMPA. Seguidament, els professors Oriol Carreño i Pau Roig van oferir una magnífica classe magistral centrada en el tema “El temps i el pensament”.

Per donar un toc artístic a l’acte, els alumnes Aaron Álvarez i Jordi Fons van interpretar la cançó “Pereza”, acompanyats dels aplaudiments del públic que es va deixar encomanar pel ritme de la música.

A continuació, el tutor de 2n de Batxillerat, David Serra, la delegada de curs, Alba Giró i la subdelegada, Maria Castaño, van dirigir unes paraules als assistents.

Durant aquest acte, el director de l’Institut va lliurar els diplomes de Matrícula d’Honor als alumnes Alba Giró i Martí Garcia, que van obtenir les millors qualificacions de Batxillerat. A més, l’alcalde d’Alcover i la regidora d’Ensenyament van lliurar, en nom de l’Ajuntament d’Alcover, dos xecs de 300 euros als alumnes Albert Giró i Roger Puig per haver obtingut les millors qualificacions en la modalitat de Batxillerat Social i de Batxillerat Cientificotecnòlogic respectivament.

Els alumnes van acabar l’acte regalant un obsequi al professorat de Batxillerat i agraïnt-los la seva implicació.

La festa va finalitzar amb el lliurament d’orles i un sopar de germanor d’alumnes i professors.

Àlbum fotos Graduació BAT