Senderisme a Mont-ral

L’alumnat de tercer d’ESO ha fet una sortida de senderisme, organitzada pel departament d’Educació Física. Els pares els han acompanyat fins a Mas de Forès. D’allà han pujat al Niu de l’Àliga i a Mont-ral, on han esmorzat i han gaudit d’unes vistes espectaculars.

De tornada, han passat per Les Virtuts, una antiga ermita en runes, i per Mont-ravà, una masia senyorial, restaurada i molt bonica.

Per finalitzar, han tornat cap a la Font Fresca i a l’institut, fent en total 17 km de recorregut.

La sortida ha estat un èxit i els alumnes de tercer d’ESO han demostrat molt bona condició física. Moltes felicitats!

mont-ral