Experimentant al Cosmocaixa

El passat 24 de gener els alumnes de 3r ESO van visitar les instal·lacions de Cosmocaixa a Barcelona. La visita va ser organitzada pel Departament de Ciències Naturals i complementa la programació didàctica de Física i Química en aquest curs.  Els alumnes van realitzar experiments del seu temari de física i química. Va ser una manera entretenidora i divertida d’experimentar amb les reaccions químiques i les càrregues elèctriques que són els dos eixos al voltant dels quals gira el temari de física i química en aquest curs.