Recapte de 185,05 €: Diu molt de tu, gràcies!

Els dies 13 i 14 de desembre, els alumnes d’emprenedoria de 2n ESO de l’Institut Fonts del Glorieta van col·laborar amb una causa benèfica. Tots ells van realitzar un esmorzar solidari per La Marató, que va comptar amb la col·laboració d’alumnes, professors i personal de l’Institut.

En total van recaptar 185,05 €, aportant així “el seu granet de sorra” al marcador global de La Marató de TV3, celebrada durant el diumenge 16 de desembre de 2018.

Un cop realitzada l’activitat, els alumnes l’han valorada molt positivament i  l’han qualificat com a divertida, extraordinària, solidària, honesta, emocionant, emotiva, plena de col·laboració i un llarg etcètera. A més, han destacat que hi ha estat molt present la generositat en tot moment. I és que col·laborar amb La Marató de TV3 “diu molt de tu” i en aquesta ocasió ha dit molt de l’Institut Fonts del Glorieta.

GRÀCIES A TOTS I TOTES QUE L’HEU FET POSSIBLE!!!