Pariticipació a les proves Copa Cangur

Alguns dels alumnes de segon i tercer d’ESO del nostre centre van participar el passat 26 de gener al concurs matemàtic “Copa cangur”. L’equip del Fonts del Glorieta, que era el primer any que hi participava, va aconseguir l’objectiu de quedar entre les deu primeres posicions.

Dues de les participants, la Meritxell Estivill i l’Estel Azabal, ens han descrit les seves impressions:

“Aquest any hem anat a les Borges del Camp a fer un concurs de matemàtiques, la Copa Cangur. Pels alumnes de 2n i 3r va ser una nova experiència, ja que mai havíem participat en cap concurs de matemàtiques fora del poble.

Els segons abans de començar el certamen estàvem tots molt nerviosos, però al començar tots teníem el pensament d’estar concentrats en els complicats problemes per fer-se un lloc als 10 primers.

Als últims cinc minuts, al grup es va respirar un ambient de tensió per resoldre els problemes que ens quedaven .

En acabar sabíem que no havíem guanyat, però teníem el pensament d’haver passat un bona estona.”

Moltes felicitats per la feina feta!

img-20170127-wa0003