D’ERASMUS a Eslovàquia

Quatre alumnes de segon d’ESO, Magí Ollé, Nerea Granja, Berta Baró i Laura Maydeu, i tres professors del nostre centre, Daniel Talaya, Tesa Hidalgo i Montse Ruiz, van fer una estada d’una setmana a la població de Cadca, a Eslovàquia, dins el projecte europeu ERASMUS+ “Beware of Endless Wealth; Art is Revising European Values” en què participa l’institut.

Juntament amb la resta de participants del projecte (alumnes i professors de Lituània, Rumania, Turquia i Eslovàquia) es va tractar el valor de l’amistat en relació amb l’art. Amb la intenció d’intercanviar experiències i afavorir la coneixença entre tots els participants europeus, es van realitzar tasques col·laboratives d’escultura, pintura, dansa i música i van compartir els coneixements dels artistes de cada país.

Durant aquesta estada, els alumnes alcoverencs van ser allotjats per famílies eslovaques de l’escola Razusova, on es va dur a terme l’experiència. Així mateix, durant el mes de maig, tots els membre dels diversos països seran rebuts a Alcover per continuar amb el programa.

eslovaquia-alcover-reduit

cadca-reduit-1