Emotiva graduació de Batxillerat

El passat  dia 26 de maig, es va celebrar l’acte de graduació de la promoció de Batxillerat 2015-2017 al Convent de les Arts d’Alcover. La festa que ens van oferir els alumnes de segon de BAT i el seu tutor, David Serra, va començar amb els parlaments del director del nostre centre Pere Aguadé, seguit per l’alcalde d’Alcover, Robert Figueras, i per la representant de l’AMPA, Ma Teresa  Gavarró.

A continuació, el  professor Jordi Mariné ens va oferir una masterclass sobre l’art de Jackson Pollock comparat amb el grup d’alumnes de segon de Batxillerat. Va ser una intervenció molt interessant i àmpliament aplaudida.

L’acte va seguir amb  l’actuació musical de les alumnes  Andrea Cabanilla i Anna Ortega, que ens van brindar una peça a veu i guitarra.

El tutor, David Serra, es va dirigir a alumnes i públic per reviure alguns moments especials viscuts al llarg del curs. Durant aquesta intervenció es va fer un reconeixement a les millors qualificacions de la promoció, que van ser per Albert Girona i Marc Alsina, que van aconseguir les millor notes amb Matrícula d’Honor i per Esther Casellas  i  Soukaina Zak Haddachi, com a distinció per a les millors qualificacions finals de batxillerat, per cada modalitat, que no han obtingut matrícula d’honor, premis concedits per l’Ajuntament d’Alcover.

En el transcurs de l’acte es va recordar diverses vegades Francesc Terreu, mestre que va deixar una forta empremta a l’Institut Fonts del Glorieta i que va traspassar el passat novembre.

Continuant amb més intervencions, va ser el torn dels delegats de segon de Batxillerat, Lorena Nuta i Albert Girona, que van ser els encarregats de rememorar les vivències dels alumnes durant aquesta etapa i així, les emocions es van fer presents amb diversos audiovisuals realitzats pels alumnes i amb la versió que el grup havia preparat del reggeton “A poc a poc”, amb una lletra molt personal dedicada als professors i al curs que han viscut.

Com a acabament de l’acte, es va procedir al lliurament d’orles als alumnes i per la seva banda, el grup va obsequiar els professors amb un present amb dedicació personalitzada inclosa.

En finalitzar la festa, l’AMPA de l’institut ens va convidar un refrigeri al claustre del convent, amb la col·laboració dels alumnes de primer de batxillerat.

Tota la comunitat educativa felicita els alumnes i les seves famílies per haver culminat aquesta etapa i els desitja molta sort en el futur que iniciaran. Des del centre, també agraïm la col.laboració de Laura Caparó, que va presentar l’acte de graduació.

IMG-20170527-WA0002