Preinscripcions curs 2020-21

Apreciades famílies,

Confirmem les dades de presentació de sol·licitud de preinscripció per l’ESO: 13 a 22 de maig. Al final de la notícia, trobareu les dates d’inscripció a batxillerat i cicles. Les dates que apareixen a continuació es refereixen sempre a l’ESO. Recomanem llegir les següents informacions i fer-ne difusió entre els vostres grups i xarxes socials:

• Hi haurà un termini per fer la preinscripció telemàtica. Aquest termini previsiblement durarà una setmana. Des de l’institut confiem que la gran majoria de noves incorporacions pugueu fer aquest tràmit a través del vostre ordinador, tauleta o mòbil. Tota la documentació que es generi ha d’enviar-se per correu electrònic a esocunit@gmail.com En cas de dubte, podeu trucar-nos de 09:00 a 13:00 al 977674340
  • Hi haurà una segona setmana per atendre aquelles famílies que no hagin pogut fer la preinscripció per ordinador. Aquesta tràmit es farà a l’institut, de manera presencial i demanant cita prèvia. Per demanar-la, llegiu abans aquesta altra entrada.

Us demanem que llegiu els següents documents:

1. Manual pràctic: com es fa la prematrícula?
  2. Guia pas a pas de l’aplicatiu.
  3. Instruccions per fer el pagament del material.
  4. Sol·licitud per cursar educació ètico-cívica o religió.

Pel que fa a postobligatòria (batxillerat i cicles formatius) ja tenim dates:

Batxillerat:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 27 de maig al 3 de juny
  • Matrícula: 8 al 14 de juliol
  • A mida que tinguem més informació, concretarem.
  • Interessant especialment per a alumnes de 4t.
  • Com fer la confirmació de plaça (alumnes nostres de 4t) o com fer la prematrícula (alumnes d’altres centres)? IMPORTANT: Tota l’explicació i tràmits en aquest enllaç.

Cicles de grau mitjà de formació professionals i arts plàstiques i disseny:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 2 al 8 de juny
  • Matrícula: 1 al 7 de setembre
  • Interessant especialment per alumnes de 4t
  • Com fer la preinscripció? IMPORTANT: Tota l’explicació i tràmits en aquest enllaç.

Cicles de grau superior de formació professional i arts plàstiques i disseny

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 10 al 17 de juny
  • Matrícula: 1 a 7 de setembre
  • A mida que tinguem més informació, concretarem.
  • D’interès especial per a alumnes que acaben cicle mitjà i segon de batxillerat. Al nostre centre no oferim aquest tipus de graus.