Preinscripció a batxillerat

En aquesta entrada es detallen les instruccions per fer preinscripció (alumnes externs) o confirmació de plaça (alumnes del centre) per cursar batxillerat. Les dates previstes per són del 27 de maig al 3 de juny. Els alumnes que esteu fent 4t d’ESO al nostre centre confirmeu plaça amb aquest formulari i després cal que trieu optatives amb aquest altre formulari. Podeu consultar quina és l’oferta d’optatives aquí.

Els alumnes provinents de centres externs segueixen el mateix procediment, però se’ls demana més informació. Per tant, abans de tot, heu d’haver fet la preinscripció a l’aplicatiu del Departament d’Educació i tenir a mà el resguard en PDF d’aquesta sol·licitud. Un cop ho tingueu, faciliteu-nos la documentació amb aquest formulari i després feu la tria d’optatives amb aquest altre formulari. Tingueu en compte que aquesta tria d’optatives només té valor final si es confirma que teniu plaça al nostre centre. Podeu consultar quina és l’oferta d’optatives aquí.

En aquesta pàgina trobareu més informació sobre el procés general de prematrícula (dates, consulta de resultats, reclamacions…) i en aquest enllaç podreu consulta el nombre de places ofertades (codi de centre 43009850).