Reserva de places i matrícula de Batxillerat i Cicles

El formulari de matrícula l’han d’omplir els alumnes de 4t d’ESO matriculats el curs 2021-22 en el nostre centre i que vulguin cursar 1r de batxillerat en aquest mateix centre. En aquest cas tindran preferència en l’assignació de plaça a 1r de batxillerat, i no cal que facin cap altre procés de preinscripció. Amb aquest formulari es formalitza la matrícula.

1. Enllaç al formulari per avançar documentació.
  2. Feu la tria d’optatives aquí.
  3. Feu el pagament del material

Dates per omplir el formulari: del 20 al 26 d’abril de 2022

Pel que fa a la documentació que necessitareu per formalitzar plaça de cicles (o alumnes de batxillerat provinents de centres externs), heu d’esperar a que tingueu plaça confirmada. No ens podeu avançar la documentació sense tenir-la.

Pel que fa a les instruccions generals per inscriure’s a cicles i batxillerat, us demanem que llegiu els següents manuals que hem preparat. Hi trobareu també tota la informació relativa a calendaris.

Més informació, aquí.