Com serà la preinscripció a l’ESO 2021-22?

Aquesta informació és per a les famílies que inscriviu els vostres fills per primer cop a l’institut, ja siguin tots els alumnes de 6è del Pompeu Fabra, Cossetans i Solcunit, com els alumnes nous que vulguin preinscriure’s a d’altres cursos de l’ESO.

Els alumnes que ja sou a l’institut o els que volgueu estudiar-hi postobligatòria (cicles o batxillerat), no cal que llegiu aquest article.

En resum:

1. Aquest any, la inscripció es fa exclusivament de manera digital. No es preveu que hi hagi entrega de documents presencials.
  2. La web de preinscripció estarà activa només quan comenci el procés.
  3. Durant la setmana vinent i la propera, la direcció de l’institut farà una videoconferència per presentar l’institut i explicar pas a pas com funcionarà la preinscripció:
      1. Pompeu Fabra: dimarts 2 de març, a les 18:00. Aquest és l’enllaç a la videoconferència.
      2. Solcunit: dilluns 1 de març, a les 18:00. Aquest és l’enllaç a la videoconferència.
      3. Cossetans: divendres 26 de febrer, a les 18:00. Aquest és l’enllaç a la videoconferència.
  4. Recomanem imprimir les següents instruccions per fer la Preinscripció ESO 2021-22.
  5. És una bona idea anar preparant la documentació que necessitareu. Al següent vídeo explicatiu informació que detallarem a les reunions.

Document de preinscripció