Com serà la preinscripció a l’ESO 2021-22?

Aquesta informació és per a les famílies que inscriviu els vostres fills per primer cop a l’institut, ja siguin tots els alumnes de 6è del Pompeu Fabra, Cossetans i Solcunit, com els alumnes nous que vulguin preinscriure’s a d’altres cursos de l’ESO.

Els alumnes que ja sou a l’institut o els que volgueu estudiar-hi postobligatòria (cicles o batxillerat), no cal que llegiu aquest article.

Aquest any, la inscripció es fa exclusivament de manera digital. No es preveu que hi hagi entrega de documents presencials. Per això, és una bona idea anar preparant la documentació que necessitareu. Al següent vídeo explicatiu informació que es van detallar a les reunions fetes amb les tres escoles de Cunit: Cossetans, Pompeu Fabra i Solcunit.

Document de preinscripció

Passos a seguir:

1. Entrem i completem el formulari que trobem a la web de preinscripció del departament. Estarà actiu del 17 (09:00h) al 24 de març. Aquesta és la primera part del procediment. Hem preparat un document amb les instruccions i el calendari a tenir en compte. També hi ha la manera per fer el pagament del material: Preinscripció ESO 2021-22.
  2. La segona part: Entrem a l’aplicatiu propi de l’institut. Aquesta part substitueix l’entrega presencial de documentació (llibre de família, targeta sanitària…). En aquest vídeo repassem com es contesta cadascuna de les preguntes. L’aplicatiu de l’institut estarà obert també del 17 al 24 de març.