XERRADA A CÀRREC D’EN ROLAND FOSSO

Dins del pla tutorial del centre el passat dilluns 18 de novembre va venir l’escriptor d’origen camerunès Roland Fosso a presentar-nos el seu llibre “La última frontera”. La presentació del llibre es va realitzar a tot l’alumnat de quart de l’ESO i també a l’alumnat que fa l’optativa d’emocions de segon de l’ESO.

Aquest llibre explica la seva vida des del dia que va sortir del Camerun i totes les fronteres que va creuar o intentar creuar al llarg dels 8 anys següents. Una història plena d’emocions, aventures insòlites, reptes de superació, vivències dures i d’altres que van fer reflexionar el nostre alumnat. Trobareu en aquest llibre un bon regal per les properes festes de Nadal.

L’autor va cedir dos llibres a la biblioteca del centre i li agraïm molt el detall i sobretot la xerrada.

Fins ben aviat, amic Roland.