COMIAT I BENVINGUDA A LA NOVA JUNTA DE L’AMPA

Ahir dimarts 19 de novembre va celebrar-se una nova assemblea de l’AMPA del centre. Va fer-se el canvi de junta de l’AMPA. En aquesta darrera assemblea es van acomiadar les representants sortints de l’anterior junta i des del centre educatiu no volem desaprofitar l’ocasió per agrair la bona feina feta . També volem donar la benvinguda a la nova junta. Els càrrecs són aquests:

Presidenta: Nàdia Sellés

Secretària :Elisenda Miquel

Tresorer: Àngel Pallarès

Vocals: Montse Llopis,Vocal Georgina Méndez  i  Vicenç Sorribes

Vocals i representant al Consell Escolar: Joan Beumala

Vocal i representant al Consell Escolar Municipal: Manel Rivero

L’adreça de correu electrònic per contactar amb l’AMPA és la mateixa: ampa@inscollbato.cat i el dia de reunió al despatx de l’AMPA ha canviat i a partir d’ara seran els dimarts a les 19h el primer dimarts de cada mes.

Molt bona feina i moltes gràcies per participar.