Sortida del 7 i 8 de juny de l’alumnat de quart de l’ESO

Benvolgudes famílies,

Ahir dimarts 27 d’abril va tancar-se el formulari de respostes per decidir la sortida de quart de l’ESO. I aquests han estat els resultats. Per una majoria aclaparadora s’ha decidit que la sortida es podrà realitzar i el destí escollit per un estret marge ha estat finalment l’Estartit a la Costa Brava.
Les condicions de pagament seran les següents:
1r- Cal fer un primer pagament , paga i senyal; abans del dijous 7 de maig de 100€  al número de compte : ES70 0081 1828 7200 0100 4708  amb el concepte:” Sortida de quart de l’ESO” i el nom de l’alumnat
2n- El segon pagament de 70 € s’ha de fer abans del 31 de maig.
Recordeu que en el cas de no poder-se realitzar la sortida per la pandèmia es retornarà tots els diners.
El professorat que els acompanyarà serà: La Marta Fernández, l’Antonio Hidalgo i el Jaume Vergés.
Per qualsevol aclariment no dubteu en contactar amb nosaltres.