Schools on Air 2n ESO

El passat dimarts 16 d’abril un grup d’estudiants de 2n ESO van participar en el programa d’Schools on Air que es treballa des de l’assignatura d’anglès. Aquest és un projecte on diferents Escoles i Instituts de Collbató i Esparreguera van a Ràdio Esparreguera a grabar un podcast.

Des de l’assignatura d’anglès hem estat treballant a partir de sis dones científiques, preparant activitats per les altres escoles, uns pòsters per a les aules i finalment, el podcast.

Cal destacar la bona feina per part de tot l’alumnat, però especialment destacar la preparació dels set estudiants que han arribat a la final després de passar diverses proves de selecció. Mireu que contentes i contents que estaven!