Dia Internacional de les Matemàtiques

Aquesta setmana hem celebrat a l’institut el dia Internacional de les Matemàtiques, el 14 de març (3/14 en anglès, que es correspon amb les primeres xifres del número Pi).
Per commemorar el dia tot l’alumnat ha participat en una gimcana matemàtica, organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO amb el recolzament del professorat del Departament de Matemàtiques del centre.
Ha sigut una jornada diferent on l’alumnat ha pogut gaudir demostrant i practicant les seves habilitats lògico-matemàtiques amb activitats del tipus: càlcul mental, tangrams, sudokus, jocs d’estratègia, escacs…
Donat l’èxit d’aquesta primera trobada, esperem poder-la repetir el curs vinent!

1. Catalina

És una molt bona iniciativa perquè tots els estudiants es motivin amb les matemàtiques. A part seria interessant que aquells estudiants que són bons i els agraden les mats, poguessin aplicar a les olimpíades de matemàtiques.