Proves obtenció GESO

Obtenció del Graduat en Educació Secundària Obligatòria

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del Graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Us recomanem que visiteu el web del Departament d’Educació per més informació.

Informació de les proves:

La prova es realitzarà el 2 i el 7 de març perquè les persones que estiguin confinades en aquell moment, tinguin temps de ser convocades una segona vegada, dins del termini.
El dia de la prova, els alumnes han de portar l’original del DNI, targeta de residència, passaport o qualsevol altre document identificatiu oficial en vigor. El temps mínim per fer-la és de 60 minuts per a cada matèria. Es poden portar diccionaris i/o calculadora.

Continguts i criteris d’avaluació de les proves:
Continguts i criteris per l’obtenció del títol GESO març 2022