Nou cas positiu confirmat al centre i aïllament de 2 grups classe

Benvolgudes famílies del centre,

Us informem que ens acaben de confirmar UN cas d’un alumne positiu en Covid al centre i s’ha activat el protocol pertinent.

Concretament al grup del 4B i al grup de matèries instrumentals “Clara Shumann” amb un total de 41 alumnes. Cal encetar un període d’aïllament en aquests grups a partir de demà divendres 13 de novembre i fins el diumenge 22 de novembre, dia que finalitzarà el període d’aïllament. L’alumnat implicat podrà tornar al centre el dilluns 23 de novembre. El darrer contacte amb el positiu va produir-se el dilluns 9 de novembre i les autoritats sanitàries pensen fer les PCR’s al centre educatiu, segurament el dilluns 16 es portaran a terme. Us informarem puntualment al llarg del dia de demà del dia i hora.

L’alumnat que presenti símptomes s’ha de posar en contacte amb el seu CAP de referència i explicar la situació . En cas de dubte envieu un correu al centre educatiu i us informarem de com procedir.

Recordeu que l’alumnat afectat, no ha de sortir de casa i rebrà feina telemàtica per aquests dies, s’aturen els exàmens plantejats per aquests grups.

La resta de grups classe del centre, així com el personal docent i no docent, seguiran funcionant amb normalitat com fins ara.

Davant de qualsevol dubte us adreceu personalment a mi.( Jaume Vergés)