Iniciem els preparatius pel nou curs escolar 2020 /21

Benvolgudes famílies,

estem acabant de preparar el nostre pla d’obertura de centre.

El proper dilluns 7 de setembre es realitzarà un Consell Escolar que el revisarà , i si s’escau el modificarà ; i després us informarem puntualment.

El proper dimarts dia 8 de setembre rebreu via mail, via ieduca (els pares i mares de 2n , 3r i 4t de l’ESO) així com a la nostra web els detalls d’aquest singular curs que comença el dilluns 14 de setembre.

El curs es planteja 100% presencial però amb unes normes per combatre contagis molt exigents.

Us fem arribar la carta dels Departaments d’Educació i Salut que ens informen de forma general. Els detalls més concrets del retorn a l’Institut de Collbató el proper dimarts.