Informacions inici curs escolar

Benvolgudes famílies, Professorat i PAS del centre,

Us informem que després del Consell Escolar ,realitzat ahir dilluns 7 de setembre; es va aprovat per unanimitat el Pla d’ Obertura del Centre (POC). El podeu trobar a la web del centre. Concretament a Documents de centre. El contingut d’aquest document és susceptible de patir canvis i modificacions durant el curs segons evolucioni la COVID-19. En aquests moments cada acord i decisió es fa en clau de present, segons les circumstàncies de l’avui, el “demà” és molt incert.

Us fem arribar un resum molt breu i aclaridor Orientacions per fer un bon curs 2020 2021.Us animem a llegir-lo amb els vostres fills i filles abans de venir el proper dilluns.

Tanmateix us enviem dos arxius més:

-Annex 1 ANNEX 1 Llista de comprovació de símptomes per a les famílies

-Annex 2 ANNEX 2 Declaració responsable per a les famílies (inexcusable portar-la impresa i signada el primer dia 14/09/2020).

Potser no serà el curs escolar que tots volem però si és el curs escolar que podem fer. Volem fer-lo 100% presencial i el més segur possible però dependrà de tots i totes.Junts ens en sortirem millor!!