Inici curs 203-24

Benvolguda comunitat educativa,

Avui dimecres 6 de setembre a les 8 h ha començat un nou curs escolar a l’Institut de Collbató amb total normalitat. La convocatòria de vaga, proposada per alguns sindicats de docents; no ha estat seguida per cap docent de l’Institut. Les presentacions i classes s’han realitzat segons l’horari establert per la direcció.

Els vostres fills i filles han estat obsequiats amb una agenda de la Diputació de Barcelona. A l’alumnat de primer de l’ESO i alumnat nou al centre també se’ls ha lliurat el Bock n’Roll, obsequi de l’AMPA; per lluitar contra els residus i portar l’entrepà protegit; i una samarreta identificativa del centre.

Voldria aprofitar per recordar un cop més, la necessitat de no portar el mòbil al centre educatiu del nostre alumnat. Aquest any volem ser un espai lliure de mòbils. En cas d’urgència podeu contactar al telèfon 93 777 98 37.

Us recomano que us feu subscriptors de la web del centre per estar ben informats i informades. Cal anar a la web www.inscollbato.cat i sota del calendari donar un nom i una adreça electrònica. Rebreu un correu cada cop que publiquem una nova notícia.

Un cop més us donem les gràcies per confiar en el centre. Entre tots i totes farem un bon curs escolar!!