Informacions inici de curs

Benvolgudes famílies,

Tal com us vam informar el juliol; A la web (www.inscollbato.cat) podreu consultar a quin grup classe han estat assignats i assignades els vostres fills i filles amb unes llistes anonimitzades. Recordeu que son llistes on hi ha les dues primeres lletres del seu nom, primer cognom i segon cognom de l’alumnat de segon, tercer i quart de l’ESO. Excepte l’alumnat de primer de l’ESO que s’haurà de presentar a la sala d’actes.

Recordeu que l’horari de les presentacions i primer dia de classe serà el dimecres 6 de setembre a les 8 h per tot l’alumnat. L’alumnat de segon, tercer i quart de l’ESO han d’anar a la seva aula sense passar per la sala d’actes..

. Cal portar tot el material necessari per fer classe (ordinador, paper i bolígraf), aigua i esmorzar.

. L’ordinador per l’alumnat nou es lliurarà a l’alumnat de primer de l’ESO el dia 6 de setembre.

. La durada de les presentacions és diferent segons el nivell i després de les presentacions s’iniciaran les classes amb total normalitat.

. Les activitats finalitzaran a les 14.30 h per tots els grups.

Llistat anonimitzada 2ESO 23-24

Llistat anonimitzada 3ESO 23-24

Llistat anonimitzada 4ESO 23-24

Junts farem un bon curs!!