INFORMACIÓ PORTES OBERTES

Atenent a la situació de pandèmia, els centres educatius prioritzem fer portes obertes virtuals. Per aquest motiu us informem que la jornada de portes obertes de l’Institut de Collbató serà telemàtica i no presencial aquest any.

Els vostres fills i filles de sisè coneixeran el projecte educatiu de mans del director del centre durant la primera setmana de març a la seva escola de primària de Collbató i el Bruc.

A la web del centre educatiu (www.inscollbato.cat) les famílies trobaran la informació que necessiten per conèixer el Projecte Educatiu del centre i un vídeo de com és i què s’hi fa a partir del mes de març.

El dimecres dia 10 de març a les 17 hores realitzarem una presentació del centre telemàtica on podran fer-se arribar preguntes i on també donarem a conèixer la informació necessària per poder fer la preinscripció.

Recordeu que la preinscripció escolar de secundària serà del 17 al 24 de març

Podeu consultar tota la informació de la preinscripció de secundària amb les dates significatives i el calendari al següent link:

PREINSCRIPCIÓ GENCAT 2021-2022

CENTRE EDUCATIU ENLLAÇ AL WEB Presentació telemàtica del Projecte Educatiu 10/03/21 a les 17h
Institut de Collbató
C/Tarragona,26
08293 Collbató
Telèfon 93 777 98 37
Codi 08063801
http://www.inscollbato.cat  Per entrevistes individuals fora de l’horari escolar amb cita prèvia
(inscollbato@inscollbato.cat o bé al 93 777 98 37)